aftermodern 2011.01.21. 17:02

Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: GYEREKRŐL VAN SZÓ,NINCS HATÁR!!!!!!!HA KITÖRLÖD NINCS SZÍVED!!!!!

Kérlek olvasd el , mert szívszorító! Beteg kisbaba kér segítség , NEM PÉNZT ! ! ! Drága Barátaim! Elnézést mindenkitől , ha levelemmel zavarok , de úgy gondoltam ezt kötelességünk megtenni , ha már másként nem segíthetünk. "Beteg kisbaba kéri a segítséget ! ! ! Kérlek benneteket , hogy küldjétek tovább ! Ha kitörlöd neked nincs szíved. " Én egy 29 éves apuka vagyok. Nekem és a feleségemnek gyönyörű életünk volt. Hála Istennek van egy gyermekünk is! Nemrég az orvosok daganatot fedeztek fel a kicsi agyában és
testében. Az egyetlen út , hogy megmentsük : a műtét . Sajnos nincs elég pénzünk rá. Az AOL és a ZDNET beleegyezett , hogy segít nekünk . Az egyetlen út , hogy segítsenek az , hogy elküldöm NEKED ezt az e-mailt és TE tovább küldöd . Az AOL nyomon követi EZT a levelet és számolja , hogy hány ember kapta meg . Minden ember , aki megnyitja ezt az e-mailt és tovább küldi emberenként 32,-ft-ot szerez nekünk ! Kérlek segítsetek ! ! ! Köszönjük ! ! ! Maroti Szabolcs 8200 Veszprém Móricz Zs.u.3. " Kérlek , tedd meg - tegyük meg mi is ! ! ! Küldd el az összes ismerősödnek , én a tőlem telhetőt megtettem , tedd meg TE is , hogy tovább küldöd ! ! !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forward.blog.hu/api/trackback/id/tr572603159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása